שירותי גיוס והשמה

את איתור המועמדים עבור הלקוחות שלנו, אנו מבצעים באמצעות פלטפורת  SVT.Jobs. לפלטפורמה מחוברים מאות סוכני מועמדים,  המאתרים באמצעות שיטת "חבר מביא חבר״  והרשתות החברתיות,  את העובדים המדויקים ביותר למשרה שלך 

בצורה מהירה, מדויקת ואקטיבית. 

קצת נתונים
על Svt:

לקוחות
0 +
מנהלים + סוכנים
0
משרות
0 +
מועמדים בחודש
0 +

יתרונות פלטפורמת SVT

חיפוש אקטיבי ומדויק

בזמן שכל השאר מחפשים במאגרים, סוכני המועמדים שלנו מפרסמים באופן אקטיבי, מאתרים מועמדים למשרה שלך בהתאם לדרישות הספציפיות שהגדרת. הם עושים זאת באמצעות הפעלת הקשרים האישיים והרשתות החברתיות. עובד טוב לא נופל משמיים- צריך לחפש אותו ולחזר אחריו. הסוכנים שלנו יודעים לפנות בצורה מקצועית ואישית לאנשים הנכונים.

עובדים בשבילך.

סינון כפול

אתגר גדול ב גיוס עובדים הוא תהליך הסינון. כל מועמד המאותר על ידי הפלטפורמה נבדק ראשית על ידי הסוכן אשר איתר אותו ולאחר מכן על ידינו, אנו מכירים את הצרכים האמיתיים שלך מקרוב. סינון כפול מבטיח שלא תקבלו קורות חיים ״כמעט״ אלא רק מועמדים מדוייקים לצרכים שלך.

פחות עומס. יותר איכות

מהיום למחר

סוכני המועמדים שלנו, הינם בעלי מוטיבציה גבוהה ביותר מעצם היותם עצמאים והודות ל״כלכלה השיתופית״ אותה מקדמת פלטפורת SVT.Jobs. הסוכנים נהנים מתגמול משמעותי בגין כל איתור מועמד מתאים. הסוכנים פועלים במהירות על מנת לזכות במועמדים המתאימים, "כל הקודם זוכה". הם פועלים סביב השעון ומחפשים באופן אקטיבי אחר המועמד המתאים. המהירות היא שם המשחק.

פחות עומס. יותר איכות