קורס ניהול צוותים
מנהלים אחראיים על 90% מהסיבות שעובדים ישארו או יעזבו את הארגון!
האם למנהלים שלך יש את המיומנויות הנדרשות?
במציאות בה קצב השינויים הולך וגדל והפערים בין השינויים רק קטנים,
אנחנו צריכים צוות מנהלים מנצח.
במחקרים שפורסמו לאחרונה, ניתן לראות כי מרבית הידע והניסיון שיש היום למנהלים לא נותן מענה לאור כל השינויים שהיו בשנים האחרונות.
למנהלים היום יש משמעות קריטית בהצלחת הארגון.
הם משמעותיים בתהליך גיוס העובדים, ניהול עובדים ושימורם בארגון לאורך זמן.
על מנת לעזור לך בתהליך זה פיתחנו מספר קורסי ניהול לראשי צוותים/ מנהלים שמיועד לעובדים מקצועיים מצטיינים שקודמו לתפקידי ניהול ומנהלים שמנהלים אנשים כחלק מתפקידם.

למי מיועד קורס ניהול צוותים?
ארגונים רבים מקדמים את העובדים שלהם לתפקידי ניהול על סמך הצלחתם המקצועית ולאו דווקא על סמך כישוריהם ומיומנותם בתחום הניהול.
כדי לתמוך במהלכים אלו, פיתחנו עבורכם קורסי ניהול שיתנו למנהלים שלכם את כל הכלים והמיומנויות הרכות הנדרשות לצלוח בתפקיד ולהוות דוגמא אישית לצוותים שלהם.
מה מטרת הקורס?
קורסי הניהול נוצר מתוך צורך קיים בשוק לתת לראשי צוותים/מנהלים כלים ושגרות ניהול, הבנת האחריות שיש להם מעצם היותם ״חזית הארגון״ מול העובדים ומול ההנהלה.
מטרת הקורסים היא להעלות מודעות בנושאים מהותיים בניהול, לעודד למידה, התנסות, לקבל פידבק בשטח וליישם את השינוי ככלי עבודה.
איך מתנהל הקורס?
הקורסים בנויים כסדנאות חווייתיות, בהם המשתתפים יחשפו בכל מפגש לנושא מרכזי, כחלק מהתהליך הם ידרשו לבצע שאלונים, לשתף ממציאות היום יום והאתגרים העולים,
בסיום כל מפגש הם יקבלו משימה לביצוע עד המפגש הבא.
בנוסף, במהלך הקורס תיפתח קבוצת וואטסאפ ייעודית שמטרתה להוות פלטפורמה לשיתוף, עדכון וליווי המשתתפים בתהליך.
מטרת כל התהליך היא לייצר תהליך ליווי ולמידה מתוך ניסיון וממציאות היום יום, לאפשר להם להתנסות ב״חממה״ שאנחנו מייצרים עבור המשתתפים ולמידה מתוך ניסיון ושיתוף.
סילבוס הקורס
כל קורס ניהול נבנה בהתאם לצרכי הארגון. להלן נושאים עיקריים מתוך קורסי הניהול הקיימים:
- מבוא לעולם הניהול – תפקידי המנהל, מיומנויות רכות אתגרי הגיוס הניהול ושימור העובדים לאחר תקופת הקורונה.
- סגנונות תקשורת - נדון מהי תקשורת אפקטיבית? ממה היא מורכבת? נגלה את 4 סגנונות התקשורת השונים.
- מסרים וערוצים לתקשורת אפקטיבית ומוטיבציה – התנהלות במגוון הערוצים השונים, איך להתנהל לגבי נושאים פורמליים /לא פורמליים – אישיים/ צוותים. מהי מוטיבציה ואיך היא תורמת למחוברות?
- פגישות, משובים ותיעוד – חשיבות ניהול פגישות עם הצוות ותיעודם, הדרך למתן משוב חיובי/ שלילי בצורה אפקטיבית, מכבדת ונכונה. מה הכללים למשוב מקדם? נדון גם במשוב בהקשר של פרידה מעובד מה חשוב בתהליך הן מבחינה משפטית והן מבחינת התהליך.
- ניהול זמן ותיעדוף משימות – מודל ניהול הזמן איך לנהל את עצמי ואת האחרים? איך לתעדף משימות ולהיות יעיל? נרחיב על ״גזלני זמן״, האצלת סמכויות ועוד...
- משא ומתן כדרך חיים וקונפליקטים – הדרך לנהל מו״מ מתוך כוונה לשיתוף פעולה ויצירת ערך ו״הגדלת העוגה״, נכיר את 5 הכללים למו״מ אפקטיבי, נרחיב על יצירתיות כמיומנות נרכשת. נרחיב בזיהוי וניהול קונפליקטים ותפקידו של המנהל.
- לחץ שחיקה ו-wellbeing , חווית עובד וסיכום – ניטור וזיהוי סימני שחיקה אצל עובדים, נדון על אחריות המנהלים על ה-wellbeing של העובדים. נדבר גם על חווית עובד וציר הזמן עובד – האבולוציה של חווית העובד בעידן ״קורונה״, ציר זמן העובד מתהליך הגיוס ועד לאחר הפרידה ואיך לייצר נגיעות משמעותיות בחוויית העובד וסיכום הקורס.
- קורס פרקטיקות ניהול עובדים בשיטת NLP -חקר מצוינות ניהולית בסביבת NLP - קורס מעשי מלא המשלב גם פרקטיקות NLP וגם מיומנויות הכרחיות לניהול עובדים במציאות דינאמית ומשתנה.
הקורסים בנויים בצורה חוויתית המאפשרת למידה, התנסות, קבלת פידבק ושיפור שבמהלכו המשתתפים מטמיעים את תכני הקורסים ויוצרים כבר תוך כדי הקורסים שגרות ניהול אפקטיביות.
איך מזמינים?
נשמח לתאם פגישה אצלכם בארגון, לבחון יחד את הצרכים ולהתאים לכם את הקורס הרלוונטי לכם
כי מגיע לארגון שלך מנהלים טובים יותר!