ייעוץ למשאבי אנוש

אנשי משאבי אנוש,

מרגישים שאתם צריכים להתייעץ על האתגרים הקיימים בשוק?

איך למתג את הארגון שלכם בצורה שתמשוך אליו מחפשי עבודה באופן קבוע?

איך לעזור למנהלים המגייסים שלכם במציאת מועמדים מדויקים?

איך לתת למנהלים שלכם כלים ומיומנויות שיעזרו להם מול העובדים?

איך לתת להם כלים להתמודד עם המציאות הדינאמית שמשתנה כל הזמן?

איך לתת להם כלים להתמודד עם חוסר ודאות?

ייעוץ למשאבי אנוש

מה חשוב לדעת לפני קבלת ייעוץ למשאבי אנוש?

כן אני יודעת, זה נראה שהעולם קצת השתגע, שוק העבודה חווה טלטלה בשנים האחרונות כח העבודה עבר מצד המעסיקים לצד העובדים ועדיין לא התאזן ורבים מבינים כי כל מה שעבד בעבר כבר לא ממש רלוונטי כעת.

אז איך ממשיכים מכאן?

אנו ב- BIM Talents חווים את האתגרים שלכם במגוון רחב של דרכים:

אנחנו מקבלים כל הזמן שאלות על סוגיות ניהוליות שיש לכם בתחומים שונים. נושא הגיוס הפך לאתגר ואין ספק שהדרך לגיוס השתנתה וככל שתבינו מה השתנה כך תוכלו להתאים את עצמכם ולתת מענה מדויק יותר למחפשי העבודה.

העובדים היום רוצים מנהלים שיצעידו אותם קדימה שיהיו מנטורים ומנהיגים. תפקיד המנהלים וראשי הצוותים הפכו להיות קריטיים להצלחת הארגון. רמת ההשפעה של מנהלים ישירים היא למעלה מ90% מהסיבות למה שעובדים יישארו או יעזבו. המנהלים צריכים כלים חדשים כדי להתמודד עם מציאות דינאמית ומשתנה. לעיתים אנו רואים כי ההתקדמות לתפקידי ניהול רבים היתה על סמך המקצועיות של העובד ולא על סמך רמת הניהול – פה אנחנו צריכים לעזור ולתת כלים.

מה כולל ייעוץ למשאבי אנוש?

לא מעט אתגרים קיימים בשוק, אבל אל דאגה, אנו ב- BIM Talents נותנים מענה רחב מאוד בתחום ייעוץ למשאבי אנוש. זה יכול להיות ברמת שיחות ייעוץ מעת לעת ובמידת הצורך. וזה יכול להיות ברמת זרועה נוספת שלכם בכל מה שקשור לתכנון, ניהול וגיוס עובדים.

הרבה פעמים אנחנו נתקלים בכך שיש פערים בין איך ההנהלה תופסת את המשאבי אנוש לבין איך הפונקציה עצמה תופסת את תפקידה ואחריותה.

מכיוון והיינו בצד השני יש לנו את הכלים להעביר את המסר ואת המידע בצורה ששני הצדדים יבינו ויסכימו. זה בא לידי ביטוי בניתוח ROI, כדאיות כלכלית, ניתוח סיכונים ועוד.

מה כוללים שירותי החברה?

  • תכנון אסטרטגי ל-HR– משאבי אנוש כך מזמן לא רק רווחה, גיוס והדרכה. היום מגדירים את משאבי אנוש כפונקציית שוות ערך לפונקציית השיווק. השיווק אחראי על מיתוג, מחוברות והבאת לקוחות חיצוניים ופונקציית משאבי האנוש אחראית על מיתוג, מחוברות, שמירה והבאת לקוחות פנימיים שאלו העובדים. בכל תחילת שנה בעת כתיבת תוכניות העבודה ישנה שכתבה נוספת סופר חשובה שהיא שכבת המשאבי אנוש שמטרתה לתת כלים, תמיכה ועזרה להשגת היעדים העסקיים של הארגון. תכנון אסטרטגי של מש״א כולל תוכנית עסקית שנתית לפי רבעונים בהתאם לאסטרטגיה והיעדים העסקיים של המשרד ונותנת מענה בגיוס עובדים, הדרכתם ופיתוחם, קידומם במידת הצורך בהתאם ליעדים ולמעשה תומכת ביעדים בכל מה שקשור להון האנושי בארגון כולל כמובן שימור ההון האנושי וחיבורו ליעדים.
  • הדרכת עובדים– מיפוי צרכי המשרד ותכנון תוכנית הדרכה מקצועית והתפתחותית בהתאם לארגונכם, פיתוח והתאמה של קורס ניהול צוותים לעובדים מקצועיים הנמצאים בתפקידי ניהול, יצירת פורום הנהלה, סיעור מוחות, למידה משותפת ולעיתים אף ״קו חם״ לסוגיות ניהול מורכבות בצוות.
  • פיתוח ארגוני והערכת ביצועים– הכנת ולמידה על העברת משוב שלילי וחיובי, הבנת השפעת המשוב וכיצד ניתן ללמוד ממנו ולהתקדם דרכו,  ביצוע שיחות הערכה ואיך ניתן לשלב את המידע המתקבל גם בתוכניות העסקיות. פיתוח עובדים וקידום, פיתוח למידה ארגונית ועוד.
  • פיתוח מנהלים– יעוץ למנהלים ועזרה בהתמודדות עם נושאי ניהול שונים, פיתוח מיומנויות ניהוליות ויעוץ לראשי הצוותים והמנהלים. עזרה בכניסה לתפקיד חדש, תפקיד ניהולי ראשון, יצירת מתודולוגיות ושגרות ניהול שונות.
  • רווחה ופרט–  עזרה בפעילויות לרווחת הפרט ולגיבוש כחברה, נוהל קליטת עובד ביום העבודה הראשון.
  • ציר זמן לעובדים– ציר זמן לעובד זה למעשה בניית חווית עובד. אנו ב- BIM Talents בונים יחד עימכם מתודולוגיות לניהול ציר זמן לעובדים משלבי גיוס, קליטה ועד לפרידה מהעובד ועד 30-90 ימים לאחר מכן כולל התייחסות למרחבים השונים של העובדים הפיזי הטכנולוגי והתרבותי.

חווית עובד טובה מתבצעת בשלושה מרחבים עיקריים: המרחב הפיזי, המרחב הטכנולוגי והמרחב התרבותי.

  • המרחה הפיזי – משרדי החברה, החדרים, חדרי הישיבות הלובי המרחבים הציבוריים וכל מה שקשור לזה כך שכאשר העובדים יכנסו למרחב הם ירגישו נעים וטוב ברמת החוויה (תמונות, עציצים ועוד) ובעיקר ברמת העבודה שלהם. לדוגמא תפקידים שדורשים ריכוז ידרשו לסביבת עבודה אקוסטית שתטיב בעיקר עם עובד ותעזור לו למקסם את עבודתו. לעומת ארגון שנדרש לחדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה שם ניתן לעשות מס׳ סוגי חדרי ישיבות שיאפשרו לכל סוג של עובד לפרוח בסביבתו.
  • המרחב הטכנולוגי – מתייחס לכל המערכות שיש לעבוד להשתמש בהם כדי להתקדם ולקדם את עבודתו זה גם התוכנות העיקריות איתם הוא משתמש crm או תוכנות אחרות כמו תוכנות cad, חשוב שהתוכנות הללו ייצרו לו זרימה בעבודה ולא יעכבו אותו בעבודה. אחריות ההנהלה לבחון מעת לעת את התהליכים ולוודא שזה לא ״בזבזני״ אלא זורם ומקדם. אנו גם צריכים להתייחס לכל מערכת דיווח, אפליקציות בארגון והמטרה העיקרית כאן היא לייצר זרימת עבודה , חדשנות בטכנולוגיות ופתיחות לשינוי.
  • המרחב התרבותי – מתייחס לכל מה שאנחנו מרגישים ב״אוויר״ מה ש״חי במסדרונות״ כשאנחנו עוברים בהם. נכון זה נשמע אמורפי אבל למעשה תרבות ארגונית היא ״האוויר״ של הארגון שגם אם אנחנו משקיעים בו וגם אם לא הוא עדיין קיים שם ומתעצב ע״י ההנהלה בעיקר, הם המשפיעים העיקריים וכחלק ממשאבי אנוש מטרתם היא לעצב ולדייק אותו על פי ערכי הארגון וההנהלה.

כיצד שירותי ייעוץ למשאבי אנוש תורמים לעובדי החברה?

כדי לייצר חווית עובד טובה עלינו כארגון לגעת בכל התחומים הללו ולייצר תהליך שיחבר את העובדים לערכי הארגון ככל שרמת המחוברות תגדל כך אנחנו נהנה מעובדים שנשארים לאורך שנים, עובדים שרוצים לתת ולתרום עוד לארגון ורוצים לראות את התקדמותו ואף מעבר להתקדמותם.

ובהמשך לכל מה שציינו מעלה, אנו ב- BIM Talents מבינים את האתגר של מנהלי משאבי אנוש ואת כמות העומס והעבודה הקיימת להם, במקביל בתנאי שוק הקיימים, ישנה העדפה להפחית הוצאות קבועות ולהסתפק בהוצאות משתנות ובמידת הצורך.

מדוע לבחור ב-BIM TALENTS ?

אנו ב- BIM Talents מבינים את האתגר ומספקים תהליכי יעוץ ושיפור תחומים בזמן ועל פי הצורך, בשיטת pay as you go כדי לאפשר לכם לקבל את השירות ברמה הגבוהה ביותר מאנשים שניהלו עובדים והיו בתפקידים בכירים בתעשייה כך שחוו את השוק משני הצדדים ויכולים לתת לכם כלים ועזרה מיידית ובהתאם לצרכים הרלוונטים לארגונכם וכל זאת במידה הנכונה לכם.

אנו רואים כי בעת משבר משרות רבות מתפנות ויש עובדים שנאלצים לבצע עבודה של מס׳ עובדים. וזאת מכיוון שלא תמיד יש מי שיכול לקחת על עצמו אחריות גדולה כזאת ולעיתים גם אין את הידע והניסיון הנדרש ואז באופן אוטומטי כל העבודה מתרכזת בשכבת הניהול. גם פה אתם יכולים לקבל מאיתנו שירות איכותי ברמת ניהול בכיר ועדיין בצורה נקודתית ומקצועית בדרך הנכונה לכם.

הקורונה הביאה עימה אתגרים רבים שילוו אותנו עוד שנים רבות ויש האומרים כי היא שינתה את פני עולם העבודה לנצח. היא האיצה תהליכים שהם שווה ערך ל-30 שנות עבודה. אך במקביל לכך היא גם הביאה איתה פתיחות וגמישות מחשבתית שבאמצעותה אנחנו יכולים לקבל שירות בכל רמה שנבחר, בדרך שנבחר, מהיכן שנבחר וכמה שרק אנחנו צריכים.

אז קדימה בואו נקבע פגישה ונראה כיצד אנו יכולים לעזור לכם לקדם ולהתקדם בארגונכם בלי הוצאות מיותרות, רק מה שנכון ומתאים לכם!